Re: Living in a Party District
As soon as the sun comes out in Europe’s cities, people flock to the terraces of cafés and bars. Many local residents feel disturbed by the noise on the streets; some are even taking legal action to ensure they can sleep at night. In the nightlife districts of Cologne and Paris, relations between pub and restaurant owners and residents seeking peace and quiet are strained. How are the cities responding?