Ingeborg Bachmann - Rebel Poet
On 25 June, the literary world celebrates the 100th anniversary of poet Ingeborg Bachmann’s birth. This documentary tells the story of how Bachmann became one of the most important writers of the 20th century in the German-speaking world, and investigates her untimely and mysterious death in 1973 in Rome.