Ingeborg Bachmann – poetka niepokorna
25 czerwca świat literatury obchodzi 100. rocznicę urodzin Ingeborg Bachmann. Jedna z najważniejszych postaci powojennej literatury austriackiej stała się diwą poezji, której „iskrzącą siłę” warto dziś na nowo odkryć. W filmie wypowiadają się m.in. laureat literackiej Nagrody Nobla Peter Handke, badaczka twórczości Françoise Rétif oraz brat pisarki Heinz Bachmann.