Gonzalo Rubalcaba, Chris Potter, Larry Grenadier and Eric Harland
Jazz sous les Pommiers welcomes Gonzalo Rubalcaba, Chris Potter, Larry Grenadier and Eric Harland, four heavyweights of North American jazz reunited for the first time as part of the First Meeting project.