Twin Peaks: The Return (17/18)
FBI agent Dale Cooper continues his investigation into the murder of Laura Palmer, uncovering the secrets of Twin Peaks' inhabitants. Episode seventeen: Gordon Cole makes revelations; the two Coopers arrive in Twin Peaks...