Twin Peaks: The Return (16/18)
FBI agent Dale Cooper continues his investigation into the murder of Laura Palmer, uncovering the secrets of Twin Peaks' inhabitants. Episode sixteen: Mr C. takes Richard Horne into the desert, Dale Cooper wakes up from his coma and Diane reveals her true nature...