Twin Peaks: The Return (14/18)
25 years after the end of the second season, David Lynch and Mark Frost continue the mystery of Twin Peaks in a multi-layered and fascinating third chapter. Episode fourteen: Gordon Cole dreams of Monica Bellucci, Diane reunites with her half-sister and the sheriff's team makes a discovery.