Twin Peaks: The Return (13/18)
25 years after the end of the second season, David Lynch and Mark Frost continue the mystery of Twin Peaks in a multi-layered and fascinating third chapter. Episode thirteen: Dougie Jones narrowly escapes a deathly situation; Mr C. settles his score with Ray Monroe ...