Twin Peaks : The Return (9/18)
25 years after the end of the second season, David Lynch and Mark Frost continue the mystery of Twin Peaks in a multi-layered and fascinating third chapter. Episode nine: Mr C. has survived the attack and now seeks revenge; the police make a discovery about Dougie Jones.