Lucy Dacus
The title of Lucy Dacus's latest album echoes the desire for eternity, a fleeting feeling that everyone experiences at certain times in their lives. This motif of the ephemeral also surfaces in her lyrics, in which the musician shares her experiences of sexuality, her desires and her romantic leanings.