Patrick Melrose (5/5)
After the death of his father, an aristocrat with an excessive lifestyle decides to face up to his problems and the traumas of his past, starring Benedict Cumberbatch. Final episode: at Eleanor's funeral, Patrick confronts his demons for the last time.