Patrick Melrose (3/5)
After the death of his father, an aristocrat with an excessive lifestyle decides to face up to his problems and the traumas of his past, starring Benedict Cumberbatch. Episode three: Patrick tries to banish drugs and alcohol from his life. At a party, the depravity of his surroundings is revealed.