Patrick Melrose (2/5)
After the death of his father, an aristocrat with an excessive lifestyle decides to face up to his problems and the traumas of his past, starring Benedict Cumberbatch. Episode two: Patrick returns to London in bad spirits and the memory of a holiday spent with his parents resurfaces.