Giorgia Meloni - The Power of the Clans (1/2)
Who is Giorgia Meloni, the most powerful woman in Italy? In the early 1990s, a young Meloni met an unusual group of neo-fascists, who took inspiration from Tolkien’s Lord of the Rings, and helped her rise to power.