Giorgia Meloni i klan Mew (1/2)
Kim jest Giorgia Meloni i w jaki sposób zdołała dojść do władzy w 2022 roku? Od działalności wśród młodych spadkobierców Mussoliniego po wprowadzoną przez nią politykę bezpieczeństwa – dokument przedstawia niezwykłą drogę outsiderki, która stała się wzorem dla europejskiej skrajnej prawicy.