Giorgia Meloni i klan Mew (2/2)
Rodzina, bezpieczeństwo, tradycja – młoda premierka i jej niedoświadczeni współpracownicy, zgodnie z wyborczymi obietnicami, zaczynają kierować kraj na konserwatywną ścieżkę. Uspokajają europejskich partnerów, ale nie mówią jednoznacznie „nie” wobec faszyzmu. Czy ta strategia może posłużyć za model dla innych krajów europejskich?