Giorgia Meloni și clanul Gabbiani (2/2)
După ce a devenit prim-ministru în octombrie 2022, Giorgia Meloni încearcă să-și liniștească partenerii din Europa și urmărește o politică de normalizare. Într-un context în care guvernele de extremă dreapta devin aproape banale în Italia, este acesta un model pe care îl vor urma și alte democrații europene?