Giorgia Meloni și clanul Gabbiani (1/2)
Cum a ajuns politiciana neofascistă Giorgia Meloni la cârma Italiei în 2022? De la activitatea sa alături de tinerii moștenitori ai lui Mussolini până la politica de securitate pe care a pus-o în aplicare, acest documentar retrasează ascensiunea uimitoare a unei outsidere devenită model pentru extrema dreptă din toată Europa, inclusiv în România.