Giorgia Meloni - The Power of the Clans (2/2)
Becoming prime minister in October 2022, Giorgia Meloni seeks to reassure partners in the Europe and pursues a policy of normalisation. As a far right government becomes almost banal in Italy, is this a model other European democracies will follow?