Opera Gala
At the Hanover Klassik Open Air Festival, opera takes to the open air and welcomes audiences of all kinds. The 2025 edition opens its doors on 22 August 2025, with a programme featuring a best-of selection of great arias by Tchaikovsky, Borodin and Puccini performed by the NDR Philharmonic Orchestra conducted by Stanislav Kochanovsky, featuring soprano Oksana Dyka, baritone Boris Pinkhasovich and tenor Liparit Avetisyan.