The first Polish astronaut in the ISS
Sławosz Uznański-Wiśniewski was received as a hero in his return to Earth. He is a true inspiration for many young Polish. Mikołaj is one of those youngsters who dreams of following his steps. And it is perfectly timed, as Poland wants to play a key role in the future of Europe in space.