Mass Tourism in Prague
There are tourist traffic jams on the iconic Charles Bridge and hardly any locals left in the old town. Prague’s relationship to tourism has become complicated. To ease matters, public officials are trying their best to counteract the flows of tourists, while locals stay pragmatic.