Praga w sidłach masowej turystyki
Niekończące się tłumy na Moście Karola, ale lokalnych mieszkańców brak. Masowa turystyka odznacza swoje piętno na stolicy Czech. Pomimo zalet sektor turystyczny ma też wiele wad: turyści hałasują, blokują ruch uliczny, a ich obecność powoduje wzrost cen. Administracja wytęża siły, aby przywrócić sytuację do równowagi, natomiast prażanie przyjmują pragmatyczne podejście.