Golden Dawn Girls
Norwegian filmmaker Håvard Bustnes goes to Greece to meet the women leaders of the ultranationalist party Golden Dawn. Bursting onto the political scene during the Greek government-debt crisis, many of the male leaders of the neo-Nazi organisation are now in prison. Their wives, mothers, and daughters took the reins of power of the deeply patriarchal organisation.