Is It True That...
With chivalrous Knights, great castles and high adventure, the Middle Ages have always fascinated us. While fans of heroic tales may see it through rose-tinted glasses, others only see the dark side: Dirty bodies, stinking cities, and no proper toilets. The medieval period is often though to be the least hygienic in European history. But was that really true?