HI-LO
Originally from Rotterdam, the DJ and producer better known in the city as Oliver Heldens began his career in 2013. A year later, he shot to international fame with his track ‘Gecko’. Somewhere between deep, tech and future, HI-LO's music is at the crossroads of different house trends. The Dutch artist is now a regular at prestigious festivals such as Coachella, Glastonbury and Tomorrowland.