Rosehaven - Season 5 (5/8)
As Barbara prepares to retire, Daniel and Emma are given more responsibility. While the former is tormented by his feelings for Grace, the latter continues to move forward in her own way...Episode Five: Barbara urges Daniel and Emma to enter the Rosehaven cooking competition to promote the agency.