Rosehaven - Season 5 (2/8)
As Barbara prepares to retire, Daniel and Emma are given more responsibility. While the former is tormented by his feelings for Grace, the latter continues to move forward in her own way... Episode two: Emma relies on unorthodox measures to make her decisions and Daniel sees Grace again because of a health problem...