Rosehaven - Season 5 (7/8)
As Barbara prepares to retire, Daniel and Emma are given more responsibility. While the former is tormented by his feelings for Grace, the latter continues to move forward in her own way... Episode seven: For Barbara, retirement is just around the corner. But who will take her place as the boss?