Rosehaven - Season 5 (4/8)
As Barbara prepares to retire, Daniel and Emma are given more responsibility. While the former is tormented by his feelings for Grace, the latter continues to move forward in her own way...Episode four : Emma and Daniel witness a burglary at the Rosehaven bakery.