Rosehaven - Season 5 (1/8)
As Barbara prepares to retire, Daniel and Emma are given more responsibility. While the former is tormented by his feelings for Grace, the latter continues to move forward in her own way... Episode One: The duo are trying to attract new customers when Barbara decides to sack an employee...