Rosehaven - Season 2 (3/8)
Back from the mainland, Daniel hopes to pick up working at the agency. But he'll have to prove himself… Season two is as full of zany situations and sharp dialogue as ever, set in the not-so-quiet town of Rosehaven. Episode 3: Daniel's not in the mood to celebrate his birthday because he hasn't achieved his objectives this year...