Rosehaven - Season 2 (4/8)
Back from the mainland, Daniel hopes to pick up working at the agency. But he'll have to prove himself… Season two is as full of zany situations and sharp dialogue as ever, set in the not-so-quiet town of Rosehaven. Episode four: Grace, Emma, Barbara and Daniel are all stuck at home because of a major power cut.