Rosehaven - Season 2 (5/8)
Back from the mainland, Daniel is back at the agency. But he'll have to prove himself… Season two is as full of zany situations and sharp dialogue as ever, set in the not-so-quiet town of Rosehaven. Episode five: Just as Daniel is about to close a deal, a problem arises and Emma makes it worse...