Rosehaven - Season 2 (6/8)
Back from the mainland, Daniel is back at the agency. But he'll have to prove himself… Season two is as full of zany situations and sharp dialogue as ever, set in the not-so-quiet town of Rosehaven. Episode Six: Daniel learns that his sworn enemy, Bruce, is going to have to move house and call in the agency. It's time for revenge...