Rosehaven - Season 1 (8/8)
Daniel McCallum goes home to help his mother, who runs the only estate agency in Rosehaven, a small town on Tasmania. His best friend Emma soon joins him and problems arise. Episode eight: After telling Emma he is leaving Rosehaven with Grace, Daniel finds a house ransacked...