Re: Croatian Sailors Stranded
In the small Croatian port of Trogir the Jadro has been moored up for three years. The last six members of the crew look after the rusty ship full-time and without pay. Stranded on board since the bankruptcy of their employer, they still don’t know when they will be able to step foot on land.