Putin & Africa
After military regimes in Niger, Mali and Burkina Faso drove out Western troops, Russia is using the resulting power vacuum to increase its influence in a region victim of terrorism and repressive regimes. This documentary reveals the extent to which Putin is expanding Russian influence on the African continent.