Putin i Afryka
Po tym, jak wojskowe reżimy w Nigrze, Mali i Burkina Faso wygnały zachodnie wojska, Rosja wykorzystuje powstałą próżnię, by rozszerzać swoje wpływy geopolityczne. Sahel pozostaje regionem naznaczonym terroryzmem, represjami i walką o wpływy.