Trump's Handshakes - A Diplomatic Tour de France11 min
In December 2024, as Donald Trump was welcomed into the French presidential palace by Emmanuel Macron, a handshake between the two statesmen almost turned into a wrestling match. Trump is well known for his domineering handshakes which reveal his view of how diplomacy works.