Dessous des images 2026 (68/110)
Uściski dłoni w wykonaniu Donalda Trumpa przypominają bardziej siłowanie się niż zwykle przywitanie. Jak w tak drobnym szczególe ujawnia się jego pogląd na robienie polityki i uprawianie dyplomacji?