Od Bolsonaro do Luli: jaka Brazylia?
W czasie swojej kadencji w Białym Domu, Donald Trump zmienił kierunki strategiczne amerykańskiej dyplomacji, kierując się zasadą America First. Joe Biden część z tych zmian zakwestionował i próbował odbudować zaufanie tradycyjnych partnerów Stanów Zjednoczonych. Jak będzie wyglądała polityka zagraniczna USA po wyborach z 5 października 2024? Spójrzmy na mapy.