West Bank: The Battle of the Camps13 min
The number of Israeli operations in Palestinian resistance strongholds in the West Bank is increasing. Operation Summer Camps, launched at the end of August 2024, is the longest Israeli military operation in the West Bank since the battle of Jenin during the second intifada.