United Kingdom: Political Instability
After the blistering exchanges between Ukrainian president Zelensky and Donald Trump and JD Vance in Washington, Europe has been scrambling for an answer. At a summit in London on 2 March the first steps were taken to provide a European response to the war in Ukraine without the US military umbrella. But can Europe unite?