Kto rządzi Libią?Na rewersie mapy
28 lutego nastąpił poważny rozłam między dotychczasowymi sojusznikami. W odpowiedzi na zachowanie USA, przywódcy europejscy spotkali się w Londynie, by omówić plan wspólnego wspierania Ukrainy.