Drugs, Dollars, Diplomacy
A dream destination for holidaymakers and a magnet for organised crime, is Albania ready to join the European Union? Strategically important in countering Russian and Chinese influence and managing the migration crisis, the EU seems prepared to overlook serious breaches of democratic norms and press freedoms.