Dragi, dolary, dyplomacja
Albańczycy marzą o staniu się 28. krajem Unii Europejskiej, czy jednak ten niewielki kraj, ceniony zarówno przez turystów, jak i zorganizowaną przestępczość jest gotowy na dostosowanie się do zasad i reguł UE?