Bloody cat! (25/30)
You don’t live with your pet cat; you are tolerated in its home. An hilarious adaptation of a Belgian comic. In this episode: Mosquito is frustrated: he’s becoming soft, and his owner has noticed. But with the support of his friend Cath, he’s going to remind Stéphane that he remains undomesticated.