Przeklęty kot! (25/30)
Komar przeżywa kryzys. Czuje, że nie jest już tak sprawnym i niepokonanym łowcą jak dawniej, a Stéphane doskonale zdaje sobie z tego sprawę. Czyżby z prawdziwego drapieżnika została już tylko kanapowa przytulanka? Wspierany przez przyjaciółkę Cath, Komar postanawia jednak udowodnić swojemu człowiekowi, że wciąż ma w sobie prawdziwego kota.