Bloody Cat! (2/30)
You don’t live with your pet cat, you are tolerated in its home. There’s trouble for human and feline alike in this hilarious animated series adapted from a Belgian comic. Episode two: Moustique accepts to live with Stéphane, or rather he accepts that Stéphane can stay in his territory.